24 Mart 2015 Salı

9 aya varan taksitlerle telefon alma yöntemi | Kredi çekmeye son | Kredi kartınızdan uygun fiyata taksitli nakit çekebilirsiniz

Biliğiniz gibi telefona taksit uygulamasına son verildi. Artık telefon almak için ya bankadan kredi çekeceksiniz veya nakit alacaksınız. İşte bu yazımda sizi bu dertten kurtaracak bir yöntemden bahsedeceğim. Bahsedeceğim yöntemle bende iphone 6 plus aldım taksitli ödüyorum.


Telefona taksit uygulaması ile birlikte altına taksit uygulamasıda bitmişti. Sonradan 4 ay taksit yapılabilir denildi. Tüm internet sitelerinin ve kuyumcuların aksine n11.com üzerinden bkm express ile ödeme yapmak istediğinizde 9 taksitli altın alabiliyorsunuz. Bu da n11'i ayrıcalıklı yapıyor. 

Diğer yazımda 9 ay taksitle altın almak için N11 ve BKM Express'i kullanmamız gerektiğini, hızlı gönderen mağazaları, külçe altının faydalarını anlatmıştım mutlaka göz atmanız gerekiyor BURADAN okuyabilirsiniz...

Sadece telefon almak için düşünmeyin: Herhangi bir nakit ihtiyacınızı da bu şekilde halledebilirsiniz. Bugün en uygun faizle kredi veren bankadan 9 ayda geri ödemeli 2500 lira çektiğinizde, ödeyeceğiniz tutar en az 2700 liradır. Yani 200 lira fazlası, bu yöntemle en fazla 100 lira masrafınız oluyor.




 Peki nasıl taksitli telefon alacağız?

Uygun fiyata 9 ay taksitle altın alacağız, bozduracağız ve elimize geçen para ile de telefonumuzu alacağız veya başka nakit ihtiyacımız varsa onu karşılamış olacağız. Nakiti kredi kartınıza yatırıp alabilirsiniz veya nakit ödeme ile alım yapabilirsiniz orası size kalmış. Bu kadar basit.

Adım adım anlatım için tıklayın>>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder